Thursday, January 28, 2010

trauma ke?

salam,

woww! x sampai 12 jam aku dah kembali berblog dgn post yg baru...

wakakakakakakaka,,,

mukan ape, alang2 dah buka tenet nih...

post kali ni bukan lah bergenre seyes atau diplomatik mcm pg td, tp lebih kepade tabiat aku...

td dalm tgh leka n sedap2 melayan tenet, tibe2 aku di kejotkan dgn LOCENG KECEMASAN KEBAKARAN....

KRIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIINNNNNNNNNNNNNNNNNNNNGGGGGGGGGGG!!!!!!!!

lbh kurang camtu lah munyik die....

aku dah terkejot!! konon nk larik kuar dari bagunan nih ( comp tmpt aku praktikal ), macm latihan FIRE DRILL kat asrama poli aku dulu...

berdebar2 aku time dgr loceng yg memekak berpanjgn tuh.... T_T

kaki dah ready nk BUKA LANGKAH SERIBU,
posisi badan DAH READY MCM PELUMBA LARI 100M,
debaran di dada SEMAKIN KENCANG,

dub DAP! dub DAP! DUB dap!!!

aku pndang pade org di sekeliling kuh,

dorg sume wat dono je??? T_T

openye loceng kebakaran tu mmmg begitu, rosak. cume aku je yg tatau,,, T_T

bayangkan kalo aku larik?? mukan ke memalukan??? T_T

ni lah akibatnye, duduk kat asrama,,,, sllu ade latihan kebakaran.. T_T

trauma ke aku weh??  ntah, dono la...

bile terpikir balik... cam org bodo je... sbb post mende2 gini....
aahhh dulik arh aku,

aku posting ni pon sbb aku masih agy terase kencangnye DEBARAN kat dade aku..... uwaaaaaaaaaaaaaaaa..... bebalnye..... T_T ni sume loceng pye pasal.... haihhhh...

sekian...

No comments:

Post a Comment