Saturday, January 16, 2010

training SOFTBALL telah bermule!!! o.O


salam

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa................

penatnye.... ( T_T ) ----> [ keluhan slepas beberapa minit tiba ke rumah ku syurga ku ]

badan , 
oh badan, 
kenape engkau sakit ? 
mcm mane aku tak sakit ?
kene buli dgn ATOMEN +  DAK KATAK....
 ( sambil jeling2 pade raihan + kak irin )

wakakakakakkakakak...... mn ade kene buli, aku gurau je ar.... sorry erk katak.... gurauan je tu....

penat sbb ape?!

training softball ar.... ape agy.... ( oh berdosanye aku kerane mengeluh dgn keadaan T_T )

pg td training softball xdela hard sgt, cume badan dah berat.... ( aku kan montel, tu yg berat tu )
kah kah kah.....

aku tumpang kak irin mase nk p poli td, susah ar cite cenggini, meh aku wat repot ar... : -




6.45 a.m
aku trima panggilan dari kak irin, ingt die dah sampai kat bustop cm yg di janji kn, pye la aku kelam kabut nk packing barang2 sbb mase tu aku still kat umah agy... OPE2 NYE....!!!

kak irin : " cah kat mn? "
aku : " kat umah agy, nape? akak dah sampai ke? " ( aku dah cuak )
kak irin : " akak baru pas mandi ni.... hehehehehe "  ( agaknye tgh senyum cam kerang busuk la kot. wakaka )
aku : " oh, t dah sampai akak msj la erk... " ( lega aku.... fuuuhhhh... hehehe... )
kak irin : lagi 5 minit akak kuar. ( pangilan pn di tamatkan... )

tepat 7.15 a.m kak irin pun sampai...... dan dlam perjalanan kami pn MEMBUAT KETUPAT.... paham ke?? bebal nye... T_T mengumpat leeeeeeeeeee........

8.00 a.m

sampai kat TTDI, shah alam. beli kuih jap. then jmput kak hawa...oh sungguh aku telah di SAKAT oleh orang kerdil n atomen spnjang kami dalam perjalanan p poli.... T_T

training pye training..... ( mse training pon kene SAKAT agy.... didi oh didi... sungguh kau jadi modal utk dak katak + atomen + orang asli + wanita salih celup + catcher menyakat aku... T_T ) sampai le tghari...

xmek ati pon kene sakat,,,, aku bukan HATI TISU oke? moakakakakakaka.... tp betol2 cam SIOOOOOOOOOOOOOTTTTTT!!!! wakkaakkaakakka....

1.00 p.m ( lbh kurang la )

kami makan kat Ali Corner... dgn sistem penjimatan di saat2 xde wet nih... akhirnye aku tlh di caj RM4.70 shje.... WAKAAAAAAKKKAAAAAAHHHHHKAHHHHHHH... dekot gak aku nih.... dgn pewot sndri pon berkire? ( bese le tu... tgh kering.... aku menunggu ketibaan PTPTN dgn bentangan KAPET MERAH ) wakakakak... xleh blah... ini mcm pye manusia pn ade ke? ADE! AKU LE TU.... kuang3x

1.45 p.m ( lbh kurang gak la )

dak katak n atomen p men boling.... aku ingt dowg men2 je td... moakakakakak..... aku pon ON laaaaaaa... dah lame tgn ni x sentuh bola boling.... T_T syokkkk!!! tp mate aku kiokkkk!!! wakakakakak.... pncapaian yg agak teruk prnah aku dapat.... mn tak nye... dah kene JAMPI DGN ILMU SI DAK KATAK + ATOMEN,,, kcundang le aku akhirnye.... wakakkakka ( senarnye sbb den x terer, tu yg kalah )

DAK KATAK! aku tak kan lupe ko nye stail yg bola TERCICIR KAT BLAKANG TU!
ATOMEN! den xkan lupo kek stail BOLA LAJU LONGKANG ekau tu!

lupe lak aku nk mentioned, dak katak td dapat sifu care nk baling bola boling... wakakakakakahhh!!!             ( feewwwiiittt!!! ) jgn marah babe! pak cik tu mmg baik gile... alhamdulillah masih ade rakyat malaysia yg perihatin.... hehehe.... nak lagu dato' siti:-

     "budi bahasa budaya kita........."


5.00 p.m ( lbh kurang )

balik le ke sarang masing2.... except dak katak, ingt die nk balik umah.. openye nk ikot balik gombak cz nk g umah pak cik die....

DAK KATAK! KO POLO KAMI BETOL2 RAPAT, AN? menakotkan betol... T_T
kpade kanak2 diluar sane, sile jgn polo kete rapat sgt oke.... BERBAHAYA.... hehehhehe......
*pesanan ini di taja oleh tm.net.* ^_^'

dah byak aku sbut si dak katak n atomen.... sape dorg erk? dorg member softball aku... dah le tu, kan? byk lak aku sebut2, kang tersedak2 lak anak org tuh.... xpasal2 termasuk kategori mngumpat.... eh! dah kire mengumpat ke erk bile aku publish post nih? T_T

p/s = saye mintak ampon to DAK KATAK + ATOMEN + ORANG ASLI + WANITA SALIH CELUP + ORANG KERDIL ..... hehehe....( amponnnn geng! kat luar den xpggl cam tu, takot wo! hehehe )

No comments:

Post a Comment