Monday, January 25, 2010

bile manusia hina pertikaikan tentang ISLAM....

salam,

minta maaf kali ini ayat yg aku gunakan mungkin lebih kepada kemarahan,,, sbb ape? sbb td aku terbace satu blog hasil dari blogger anak merdeka,

aku suggest kan pade remaje2 yg tak bape nk amek tau tntg isu2 terkini cam aku, spye polo blog2 yg ilmiah cam ni sile klik sini... aku akui aku ni bukanlah jenis yg nk amek tau sngt tntg isu2 terkini, tp baru2 ni aku ade terpikir,,, sampai bile?? so, pade korg yg kat luar sane meh le kite sesame buka mate, ringan2 kan tgn dgn polo blog yg aku suggestkan td utk ambil tau hal2 terkini... kalo xnk pon, korg bce sikit pon dah memadai, lbih baik kite tau walaupn sikit daripade kite tak tau ape2....



dalam aku tgh khusyuk selak post2 yg aku terlpas tuk bace last week, tibe2 aku ternmpak sesuatu yg mnarik perhatian aku... post by anak merdeka yg bertajok... Blog Berita Muslim hina Nabi Muhamad SAW dan Islam...  menurut cerita blogger anak merdeka, die ade sesuatu yg nak dikongsikan dgn follower2 blog anak merdeka.

blogger anak merdeka ni ade terjumpe satu post yang amat berguna dan harus di ambil sbg kesedaran dalam diri dalam semua muslimin dan muslimat... terima kasih kepada blogger  ** http://buaya-merah.blogspot.com/** yang sudi berkongsi penemuan beliau utk blog yang telah menghina islam sile klik sini... memang agak memeranjatkan dan mendatangkan kemarahan aku sbgai umat islam...

padanlah blogger buaye merah meletakkan title post beliau utk isu tersebut dgn title "Pernah melihat BABI berblogging?"  dah terang dan jelas si pemilik blog yang menghina islam tersebut langsung tidak pernh mengenal islam dan membuat tuduhan yang tiada hujung pangkalnye,,,,  aku pon jahil jugak, tp sejahil2 aku xde lah sampai aku merelakan agama suci aku ni di perkotak katikkan sesuke hati....

di sini aku sediakn serbe sedikit petikan dari manusia laknatullah trsebut:-

"Islam adalah agama yg berpura-pura mengakui bahwa semua hal baik di planet ini sebagai milik mereka. Muslim ingin menaruh semua hal baik dalam kantong islam dg cara apapun. Mereka menganggap islam sebagai agama terbaik dari semua agama dimuka bumi, dan mereka dg lantang meneriakkan bahwa islam adalah agamanya tuhan dan muslim adalah manusia paling sempurna, bahkan kalau mereka terlibat aksi teroris menjijikan. Al Qaedanya Osama bersumpah utk mengubah seluruh Darul Harb menjadi Darul Islam yg dicintai auwloh. Islam bukan saja ancaman terbesar bagi umat manusia, tapi segera seluruh dunia akan sadar bahwa islam adalah PENIPUAN TERBESAR yg pernah terjadi pada umat manusia. Ini cuma masalah waktu saja.



Jaman Pencerahan telah tiba. Terimakasih pada internet. Saya bisa mengunjungi tempat-tempat dimuka bumi dan menguak segala hal yg mengerikan tentang islam yg bisa saya ungkapkan dalam artikel-artikel pendek. Kepala saya tidak akan tetap ada ditempatnya jika saya berani berbicara langsung melawan Din-I-Islam (dinegara-negara islam). Penyelidikan terhdp Islam oleh para akademisi dunia hanya tinggal masalah waktu saja hingga kebenaran akan muncul bahwa Muhamad omong kosong ketika mengaku sbg nabi terakhir. Yg benar adalah, dia tidak pernah melihat ataupun bertemu siapapun dibukit atau gua kecil tempatnya semedi, Hira. Kenyataannya, dia pergi kesana tapi tidak ada seorangpun (yg bisa menjadi saksi). Dia mengarang cerita dan lalu mengatakannya sebagai kalimat dari Allah. Cendekia Barat telah menemukan versi lain dari Qur’an. Seperti kitab-kitab suci lain, Quran juga punya sejarah sendiri. Tapi para Mullah dan islamis akan selalu menyatakan bahwa Quran dikirim Allah lewat Jibril."

mase aku tgh bace ni. aku sedih + marah sbb sungguh teruk pemikiran manusia laknat tu!

dah le aku mals nk kupas, sekadar nk kongsi dgn korg penemuan terbaru aku kat dunia blog ( dunia tnpa sempadan ni )

ape korg pye respond lpas bace blog manusia laknat tu terserah lah... yg aku tau, aku BERHAK UTK MARAH!

sekian...


P/S = maaf kepade kawan2 sbb ayt sye tunggang langgang, dan peyampaian saye mgkin ade yg tidak jelas... harap berkongsi tips sekiranya ada yang sudi... terima kasih....

 yang baik datang dari saya dan yang sebaliknye datang dari saya....

hanya ini yang dapat saya kongsikan bersama kawan2... salam....

No comments:

Post a Comment