Wednesday, February 10, 2010

untuk AKU, KAU dan kite sume...

salam,

haihhh....dalam dok ber "praktikal" ni ( praktikal la sgt.... X_x ) makin lame aku mkin rindu plak dgn suasane kuliah.... nk test, kuiz,asemen, projek,presentation,final... n sume....

tp memandangkan aku praktikal sem nih, so xdapt le aku nk merase sume tu tok setengah tahun lamenye.... T_T

kebiasean nye, waktu macm ni, ade yg ade kuiz, test, asemen n macm2.... jadi bersmpena korg sdg BERJUANG kat kuliah masing2, aku ade serba sedikit kate2 motivasi utk dikongsikan bermsa.... honestly, aku juz cut n paste je dari tenet, but atleast aku ade sesuatu utk naikkan smngt aku, skirenye aku tersungkur tibe2.

jug3 untk anda semue... utk KITE....


  1. "Berusahalah dengan ikhlas tanpa memikirkan balasan semata-mata, kerana semakin tinggi keikhlasan di dalam diri, semakin tinggilah balasan baik yang akan diperolehi dalam keadaan sedar atau tidak"
  2. "Kesusahan tidak semuanya seksaan dan yang paling pahit itu bukan semuanya racun. Tetapi adakalanya lebih berguna daripada kesenangan yang terus-menerus"
  3. "Tiada siapa yang paling pandai dan paling bodoh di dunia ini kerana setiap yang pandai itu boleh menjadi bodoh dan setiap yang bodoh itu boleh menjadi pandai"
  4. "Merasakan diri lemah adalah titik untuk memajukan diri"
  5. "Kegagalan hari Ini beerti pendorong, namun kejayaan semalam bukan beerti kemegahan, oleh itu gantungkanlah cita-citamu setinggi-tinggi bintang di langit, dan rendahkanlah dirimu serendah-rendah rumput di bumi"



semoga ade mnfaatnye utk KITE sume... ^_^

p/s= ape gelak3?!! ni mukan tok ko sorg je tau! ko jgn nk pasan...  hehehehe....

utk kite semue.... ^_^ pe2hal... gudluck tok ko... ye ko!.... ^_^
sape?? ko le!! yg kecuh2 nk test tu! xtau gak? selak blog masing2....

mopakakakakakakkaakkaaahhh.... papai...

1 comment:

  1. wakakakaka ampes ko!!

    hahaha neway thankssssssss..

    merasakan diri lemah adalah titik utk majukan diri.. :)

    ReplyDelete