Wednesday, February 03, 2010

kenape dgn aku nih? T_T

salam,

sepanjang hari nih, aku banyk kali terGAGAP2 nk bercakp... kadang2 tu, sampai tiap butir ayt yg keluar dari bbr aku langsung xdapat di pahami pihak lain?

kenape nih??? T_T

mcm hari sabtu yg lepas, aku terlewat datg ke latihan softball, dah la lmbt, nk menjawab dgn coach satu hal plak, denda lari padangt tiga pusingan tu mmg dah comfirm la...

aku ingt lagi, mase tu aku nk bgtau kat coach yg aku minta maaf sbb lambt di sbbkan abg aku jmput aku lmbt sgt... tp yg keluar dari bbir?

" maf coach, ABAL SA LAMBAT JEPOT KELI RUMAH ."

Tercengang coach aku dgr aku mencarot, pucat muke aku.... dan ape yg paling pnting, IA NYA MEMANG MEMALUKAN... T_T

kenape nih erk? kepetahan dan kelantangan aku bersuara dalam menyuarakan segala isi dalam kepala otak aku hilang sejak kebelakangan nih? aku terkenal dgn kepetahan dan kelantangan dalam menyuarakan pendapat dalam kelas, tp xtau mn salah dan silap, aku jadi seorang yg GAGAP dan MUDAH GUGUP.. T_T

bile aku memberanikan diri utk berkata2 bnde lain yg terkeluar dari mulut aku nih... contohnye dgn kes aku bg alasan sbb keterlewatan aku g latihan softball kat coach sabtu lepas...

ampunkan aku andai ade yg terase hati dgn aku, seingt aku aku x penah ejek sape2 yg gagap... T_T

Ya Allah, aku yakini segala yg terjadi pasti ada hikmahnya.... hanya engkau yang maha mengetahui apa yg tersirat lebih2 lagi yang tersurat....

No comments:

Post a Comment