Tuesday, February 16, 2010

terlupe update satu tarikh pnting... ( 7hb februari 2010 )

salam,

alamakkkkkkkkkk!!!! ni kes cakp xsupe bikin dah ni, kate nk update tntg peristiwa jumpe dgn dak2 kc.net... last2 hbuk pon tadak, kalo kak lat tau mau aku kene bahan dgn die sebulan nih.! cait!! wakakakakakak.... ampon kengkawan...

okeyla, kite mule dari A sampai Z.



pade asalnye, aku nk rehat je kat umah, coz keletihan training seharian tok hari sabtu semalm ( merujuk pade tarikh 6hb februari : sabtu ) masih terase.... pewnat wowwwwwwwww... nk2 agy tok org yg bulat cam aku ni training perhhhhhhhhhhh... mmg ase nk tercabot sume tulang sendi kat badan...

nk dipendekkan cerite, pagi2 dalm kul10 aku on9 ar kat kc.net. bsenye aku lepak roda, tp mmndangkan seman pon dc, jd aku join le ke kampung.

tibe2:-

awekz-85 : cah! jom le ikot!

alam  : weh cah, jom ar!

aku : hah??? p mn nih?  tbe2 je ajak aku, p berak ke? T_T

awekz-85 : kitorg nk jumpe.

aku cakp le aku xde wet! kua3....
lpas di gude n di bincang2 sume, baru aku stuju utk p.


tempat : midvalley
hari : ahad
waktu : jam 2.00 ( janji melayu je tu )
 jumlah yg hadir : unexpected.


pye la datg awal, openye si awekz lewat + alam! cehh!!! aku xmympat nk bersiap sbb dorg suh datg cepat alih2 dorg yg lwat!! cett!!! dasar harappa betol! 

sampai kat sane, tibe2 jadi ramai! perhhhhhhhhhhhhhh antara yg hadir:-

  1. awekz-85
  2. alam_flora
  3. technique
  4. ah pad
  5. aku
  6. hanatoru
  7. ejal_azri
  8. kak lat 
  9. yoi
  10. karim69
  11. cunle
  12. qat


huhu yg mane salah tu harap maap la ye...

bermula dgn aktibiti pertame, jumpe dak2...

>>> org yg pertm aku jumpe, si hana. mak aih, wa bajet lu berisi la sikit, openye kecik... mopakakakaka...

>>> awekz-85 : yg ni lagik laaaaaaaaaaaaa!!! kecik, come lote... T_T

>>> alam : as i expected.... hehehehe

>>> ejal : ni lagi laaaaa.... eeee xkering gusi le tgk karenah si ejal ni, asik nk bergerak je keje die. tu pasal aku ppgl die sotong. skru badan longgar.

>>>cunle : perhhhhhhhh!!! ni mmg betol2 surprise kan aku! wakkaakakakakak.... cung datang!! terkejot beruk aku di watnye... pye la selame ni plan nk jumpe die tp xjadi, alih2 jumpe die tnpa dirancang! baru balik dari kelas babe!!!wakakakakakakaka.... seyes happy kalo ade pertemuan yg tak diduge cam nih... yezzaaa!!

qat + ah pad >>> ehem3... gussip3! awwwww auwwww wakkakakkkak adoile... depa ni mai sama lak.... kekekekeek tp qat mmg sporting.. kekekek...


technique >>> die sgt baik... ye sgt baik... dari penglihatan mate saye yg agak rabun ni... T_T

yoi + kak lat >>> mereka sgt2 sporting, act aku segan nk jumpe kak lat. mn taknye!!! owg yg suke dok ngutuk aku time aku mule2 mnjinakkan diri kat roda + iq + kuiz dulu... uwaaaaaaaaaaaaaaaaa.. asal aku salah jawab je, msti die gelak... caitt!! tp ats dasar digelakkan tu le aku tercabar nk lepak kuiz + roda + iq. eben xpndai org kate lbh baik tau sedikit daripade tatau langsung... hhuhuhu....

karim69 >>> die? kecian kene attack kat tmpat keje... kekekeke... pe2 hal service ang mmg terbaik bro!


pic aktibiti pertme@kak lat sampai.


peh aktibiti berkenalan, tibe mase aktibiti nk makan, tbe2 awekz kate, kak lat nk join! T_T aku cuak dah... aiyarkkk! + lapa.. mn taknye, pinau mate den, dah le lapo... xmkan agy dari pagi.... dugaan3.... ku tggu jua kehadiran yg berhormat duaorg tu....

peh sampai, ape lagi? bedal la kepci!!! yeba3!!! akhirnyeeeeeeeeee..... makan gak aku, alam sengal! naya aku kene bahan dgn die je... ceh!!!

                                       

time melantak!. hehe muke cung!

n our last aktibiti is main bolinggggggg!!! yehaaaaaaaaaa!!! wakkaakkkak... tp ntah pape! seyes aku xsuke men boling kat mid! uwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa....


                            

boling time!!! yeba3





syok!!! dapat jumpe kowg.. nk2 agy mnde last2 mnit nih... n time kasih tok mereka yg telah support aku... honestly, aku tlh di support 100% time kuar nih... 

n atas permintaan tuk dirahsiakn si nme penaja, hanya ucpan terima kasih tak terhingga wat korg dapat aku ucapkan.. ^_^  terima kasih yg tak terhingga... 




n dis is our last picture.... hehehehehe....

p/s = tq juge pade kak lat yg telah mghntrkan aku pulang ke rumah.... HEHE.....! 

2 comments: